• Nadruk, Haft, Sitodruk od jednej sztuki!

  • Nadruk, Haft, Sitodruk od jednej sztuki!

  • Nadruk, Haft, Sitodruk od jednej sztuki!

Regulamin

Warunki współpracy

1. Zamówienia

Zamówienia przyjmowane są pocztą e-mail lub za pomocą faxu. Prosimy o podawanie szczegółowych danych potrzebnych do realizacji zamówienia: pełnej nazwy firmy, imienia i nazwiska przedstawiciela firmy, dokładnego adresu, numeru NIP, numeru telefonu oraz adresu e-mail. Nie określamy minimalnych ilości zakupu. Ceny umieszczone na stronie dotyczą tylko agencji reklamowych i do dalszej odsprzedaży. Dla klienta detalicznego doliczamy 30% do ceny netto. Ceny obniżone nie podlegają rabatom.

2. Transport

Zamówiony towar wysyłamy za pomocą firmy spedycyjnej Siódemka. Koszt przesyłki zależy od wagi paczki, gabarytów i od wybranej formy płatności. Przelew-przedpłata 14zł netto, a przy wpłacie u kuriera doliczamy 9zł netto.

Wszystkie zamówienia realizowane są od 24 do 96 godzin (dotyczy dni roboczych). W przypadku braku zamówionego asortymentu zostaną Państwo wcześniej powiadomieni przez naszego pracownika, który ustali najbliższy termin dostawy. Przesyłka dostarczana jest do klienta tylko za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Zamówienie może być także odebrane własnym transportem z naszych magazynów lub przez spedycję klienta pod warunkiem, że wcześniej zostanie dokona płatności na konto firmy Modra. Warunki spedycji zagranicznej dokonywanej za pośrednictwem naszej firmy ustalane są indywidualnie. Informacje o kosztach i warunkach spedycji przekazane zostaną drogą pisemną (pocztą elektroniczną lub faxem).

3. Płatności

Firma oferuje następujące formy doręczenia i płatności: przelew bankowy na konto wraz z dostawą kurierską, płatność gotówkowa w siedzibie firmy, płatność przy odbiorze przy dostawie kurierskiej (za pobraniem). Firmy rozpoczynające współpracę z firmą MODRA zobowiązane są do uregulowania całości należności przy odbiorze towaru bądź dokonania płatności przelewem przed wysłaniem towaru. W przypadku płatności przelewem bankowym realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po otrzymaniu potwierdzenia o dokonaniu przelewu. Dla stałych klientów istnieje możliwość odroczonego terminu płatności. Sprzedaż z przedłużonym terminem płatności uzależniona jest od obrotów, dotrzymywania terminów płatności przez klienta.

4. Reklamacje

Reklamacje ilościowe należy składać w ciągu 48 godzin od momentu dostarczenia towaru.
Wszystkie paczki wysyłane z zamówionymi towarami są ubezpieczone. W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia, że paczka została uszkodzona lub była otwierana po stronie klienta leży obowiązek spisania protokołu odbioru z kurierem. Niespisanie protokołu znosi odpowiedzialność z firmy MODRA i ze spedytora z tytułu uszkodzenia w transporcie lub częściowej kradzieży.

Reklamacje obejmują towary uszkodzone lub niezgodne z zamówieniem klienta bez jakichkolwiek znamion używania oraz nadruków czy dekoracji (dotyczy sytuacji gdy klient zakupił towar czysty, bez zdobień) i będą przyjmowane na podstawie pisemnego oświadczenia, zawierającego opis występujących wad towaru. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. Towar uszkodzony z przyczyn leżących po stronie nabywcy nie będzie podlegała reklamacji. W przypadku reklamacji prosimy koniecznie dołączyć dowód nabycia towaru w naszej firmie: paragon, faktura VAT. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku uzasadnionych reklamacji towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy. W momencie wyczerpania zapasów magazynowych firma zaoferuje dostępny asortyment lub zwróci należność. Zwrot pieniędzy obejmuje wysokość ceny towaru podlegającego reklamacji. Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy.

Strona korzysta
z plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.